Udeľujete týmto súhlas so spracovaním, email, osobných údajov podľa zákona o ochrane osobných údajov GDPR (General Data Protection Regulation) je nariadenie Európskej únie, podľa 18/2018 Z.z. spoločnosti Poradenstvo Dagmar , Revayová Dagmar na účely administratívnych povinnosti a účely, Mojím dlhoročným záväzkom voči Vám je vždy, poskytnúť vám 100% súkromie a ochranu osobných údajov. Poradenstvo Dagmar, číta vaše správy, nevyžadujem Váš dátum narodenia, ani telefónne číslo, nepožadujem Vaše fotografie. Po odoslaní vám príde automatická odpoveď, že ste email napísali správne . Reklamy neposielam žiadne…. Ďaľším využívaním „služby“ suhlasíte, že ste si tieto podmiienky prečítali a že im vaše dalšie využitie služby podlieha. Podrobné informácie o ochrane Vašich osobných údajov ČÍTAJTE TU.
- a
Pokyny pre vyplnenie formulára „Zdravie“
- Oboznámte sa s platným cenníkom.
- Oboznámte sa s platnými Obchodnými podmienkami.
- Oboznámte sa s obsahom záložky sa s obsahom záložky „Voda, energia, info“ a s obsahom záložky „Otázky a odpovede“.
- Dobre si premyslite a špecifikujte problém, ktorý máte. Otázku formulujte jasne.
- Vyplňte formulár.
- Do poľa meno a priezvisko objednávateľ služby
- Do poľa „Váš e-mail“ zadajte Vašu e-mailovú adresu. Skontrolujte si správnosť Vami napísanej e-mailovej adresy.
- Do poľa „Váš text“ napíšte Vašu žiadosť a odošlite ju.
- Ak ste správne zadali Vašu e-mailovú adresu, obratom obdržíte spätný automatický e-mail ako informáciu o tom, že Vaša požiadavka bola zaregistrovaná.
- Ak sa v obsahu Vašej správy vyskytnú nejaké nezrovnalosti, teda Vaša otázka bola formulovaná nezrozumiteľne, budete kontaktovaní k doplneniu skutočností.
- Následne obdržíte číslo účtu a požadovanú výšku úhrady za Vami zvolenú službu.
- Pripísaním platby na účet potvrdzujete, že súhlasíte s obchodnými podmienkami.
- Podrobné informácie o ochrane Vašich osobných údajov – Ochrana osobných údajov ČÍTAJTE TU
Pri vyplňovaní „Príkazu na úhradu“ napíšte do poznámky Vaše meno a priezvisko alebo e-mailovú adresu pre identifikáciu Vašej platby. Po pripísaní finančných prostriedkov na účet, Vám bude do 5-10 dní odoslaná písomnou formou odpoveď na Vami zadanú otázku. Ak sa Vám nepodarí odoslať formulár, pošlite z Vašej e-mailovej schránky žiadosť priamo na e-mail: poradenstvodagmar@gmail.com
- b
Pokyny pre vyplnenie formulára „Vzťahy“
- Oboznámte sa s platným cenníkom.
- Oboznámte sa s platnými Obchodnými podmienkami.
- Oboznámte sa s obsahom záložky „Otázky a odpovede“.
- Dobre si premyslite a jasne špecifikujte problém, ktorý máte. (10 €/1 problém). Napr. mám problém v práci – budem prepustený?, bude firma fungovať?, nájdem si inú prácu = 1 problém
- Otázku formulujte jasne. Ak sa pýtate na vzťah uveďte presne osobu, o ktorú sa jedná vo vzťahu k Vám (10 €/ 1 vzťah). Napr. rozpadá sa mi manželstvo – prečo sa to stalo?, mám v ňom zotrvať?, kde robím chybu? = 1 problém
- Vyplňte formulár.
- Do poľa meno a priezvisko objednávateľ služby
- Do poľa „Váš e-mail“ zadajte Vašu e-mailovú adresu. Skontrolujte si správnosť Vami napísanej e-mailovej adresy.
- Do poľa „Váš text“ napíšte Vašu žiadosť a odošlite ju.
- Ak ste správne zadali Vašu e-mailovú adresu, obratom obdržíte spätný automatický e-mail ako informáciu o tom, že Vaša požiadavka bola zaregistrovaná.
- Ak sa v obsahu Vašej správy vyskytnú nejaké nezrovnalosti, teda
- Vaša otázka bola formulovaná nezrozumiteľne, budete kontaktovaní k doplneniu skutočností.
- Následne obdržíte číslo účtu a požadovanú výšku úhrady za Vami zvolenú službu.
- Pripísaním platby na účet potvrdzujete, že súhlasíte s obchodnými podmienkami.
- Pri vyplňovaní „Príkazu na úhradu“ napíšte do poznámky Vaše meno a priezvisko alebo e-mailovú adresu pre identifikáciu Vašej platby. Po pripísaní finančných prostriedkov na účet, Vám bude do 5-10 dní odoslaná písomnou formou odpoveď na Vami zadanú otázku.
Ak sa Vám nepodarí odoslať formulár, pošlite z Vašej e-mailovej schránky žiadosť priamo na e-mail: poradenstvodagmar@gmail.com
- c
Formulár na komunikáciu počas trvania poradenstva
- Oboznámte sa s platnými Obchodnými podmienkami.
- Oboznámte sa s obsahom záložky sa s obsahom záložky „Voda, energia, info“ a s obsahom záložky „Otázky a odpovede“.
- Do 10 dní od obdržania písomnej formy služby máte právo požiadať o vysvetlenie pri nejasnosti úkonu.
- Pri komunikácii počas liečby máte právo poslať max. 5 e-mailov.
- Do poľa „Váš e-mail“ zadajte Vašu e-mailovú adresu. Skontrolujte si správnosť Vami napísanej e-mailovej adresy.
- Do poľa „Váš text“ napíšte Vašu požiadavku a odošlite ju.
- Ak ste správne zadali Vašu e-mailovú adresu, obratom obdržíte spätný automatický e-mail ako informáciu o tom, že Vaša požiadavka bola zaregistrovaná.
- Do 5-7 dní obrdžíte odpoveď. Máte právo požiadať iba o vysvetlenie pri nejasnosti úkonu uvedeného v platnom riešení/poradenstve, ktoré ste práve obdržali.
- Ak Vám počas trvania riešenia/poradenstva vznikli nové problémy, ktoré sa netýkajú daného vypracovaného poradenstva nemáte nárok na odpoveď bez odplaty.
- Pýtať sa môže iba objednávateľ, teda osoba, ktorá si zaplatila poradenstvo alebo tá osoba, ktorá ho žiadala (zaplatila) pre niekoho iného, napr. rodič požiadal o vypracovanie poradenstva pre dieťa, dieťa požiadalo (dalo ako dar) o vypracovanie poradenstva pre rodiča, brat požiadal (dal ako dar) o vypracovanie poradenstva pre sestru, brata a pod.
- Podrobné informácie o ochrane Vašich osobných údajov – Ochrana osobných údajov čítajte tu